pastry.express

recipes and tips for easy cooking by Dimitris Chomatas

Οι Σούπερ Τροφές

Ακούμε για τις λεγόμενες σούπερ τροφές.

Γιατί τις λέμε σούπερ και τι σημαίνει αυτό?

Στην φύση υπάρχουν κάποιες τροφές που έχουν πραγματικά σούπερ ιδιότητες. Ας δούμε κάποιες απο αυτές.

1 Τα Μύρτιλα.8d8716343516a74a2fbba051a01e37b5 Οι περισσότερες απο τις ευεργετικές ιδιότητες των μύρτιλων βρίσκονται στο χρώμα τους.

Το χαρακτηριστικό βαθύ μπλέ χρώμα τους είναι υποπροιόν των φλαβονοειδών.Τα Φλαβονοειδή  προστατεύουν τους νευρώνες του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνοι για την μνήμη μας . Βοηθούν στη διατήρηση της καλής μνήμης. Πέραν αυτού τα Μύρτιλα περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού και η κατανάλωση τους ενυδατώνει το σώμα και το δέρμα

2 Οι Σαρδέλες. Ακούγεται παράξενο το γεγονός πως οι ταπεινές σαρδέλες συγκαταλέγονται ανάμεσα στις σούπερ τροφές .20091113-grilledsardines

Είναι μεγάλη πηγή Ω3 λιπαρών, Ασβεστίου και Πρωτεινών που είναι ευεργετικά για την καλή λειτουργία της καρδιάς

3 Το Σπανάκι. Ο Ποπάυ σίγουρα κάτι ήξερε…spinach salad

Είναι πηγή Αντιοξειδωτικών, βιταμίνης C , βήτα καροτένιου και Λουτείνης που προστατεύει την όραση μας. 1 κούπα φρέσκο σπανάκι μας παρέχει την διπλάσια ποσότητα βιταμίνης Κ απο αυτή που χρειάζεται ο οργανισμός μας καθημερινά, εξασφαλίζοντας μας καλή υγεία των οστών. Η συχνή κατανάλωση του δυναμώνει τα μαλλιά και τα νύχια

Pistachios(1)4 Φυστίκα Κελυφωτά . Είναι πλούσια πηγή Πρωτεινών, Φυτικών Ινών και  Ακόρεστων Λιπαρών. Η κατανάλωση τους ρίχνει την κακή Χοληστερίνη

images5 Μαύρη σοκολάτα . Η κατανάλωση της με μέτρο είναι ευεργετική. Είναι πλούσια πηγή φλαβονοειδών, αντιοξειδωτικών , κατεβάζει την πίεση του αίματος, βελτιώνει την κυκλοφορία και βοηθά στην καρδιακή υγεία. Αυτά όμως ισχύουν για τις σοκολάτες που η περιεκτικότητα τους σε κακάο είναι πάνω απο 70%.Οι λεγόμενες σοκολάτες υγείας δηλαδή. Εκτός των παραπάνω η σοκολάτα μας φτιάχνει την διάθεση χωρίς όμως να μπορεί να εξηγηθεί επιστημονικά ο λόγος.

red-pep6. .Οι Κόκκινες Πιπεριές. Μια κόκκινη πιπεριά περιέχει τις διπλάσιες ποσότητες βιταμίνης C  απο οτι ενα πορτοκάλι. Η βιταμίνη C είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό  και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες . Κρατά υγιή τα αιμοπετάλια και το δέρμα, μας θωρακίζει ενάντια στην αρθρίτιδα και αν έχει ήδη εκδηλωθεί εμποδίζει την επιδείνωση της ασθένειας. Είναι πηγή βήτα καροτένειου και λυκοπένιου, ουσιών που μειώνουν τις πιθανότητες εκδήλωσης οφθαλμολογικών παθήσεων οπως ο καταράκτης

beans-nutrition-facts_health-benefits-of-beans17 Τα φασόλια. Είναι πηγή φυτικής πρωτείνης υψηλής ποιότητας και φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες εμποδίζουν την αύξηση της γλυκόζης στο αίμα και είναι ιδανική τροφή για διαβητικούς. Η καθημερινή κατανάλωση τους είναι τρόπος ρύθμισης του σακχάρου σε άτομα με πρόβλημα. Είναι ελεύθερα απο λιπαρά και είναι μια καλή πηγή μαγνήσιου και ποτάσσιου

egg-white8 Τα Ασπράδια των αυγών. Τα ασπράδια των αυγών δεν περιέχουν λίπος και παρέχουν πρωτείνη υψηλής ποιότητας. Είναι σημαντικά για την διατήρηση της οστικής μάζας και  των μυών, κάνουν καλό στα μαλλιά και τα νύχια

oats9 . Η Βρώμη. Αν έχετε πρόβλημα με την χοληστερίνη και ρωτήσετε τον γιατρό σας τι να τρώτε, μάλλον θα σας προτείνει να τρώτε προιόντα που περιέχουν βρώμη.

Η βρώμη περιέχει διαλυτές ίνες που χαμηλώνουν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα

chopped pumpkin10 . Η κίτρινη Κολοκύθα. Περιέχει ουσίες που κάνουν καλό στήν καρδιά, τα κόκκαλα, τα μάτια και το δέρμα

Advertisements

Single Post Navigation

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: